SedaF Kızlar kan değerlerime baktırdım d dimer denilen şey aşırı yüksek bu ne gebelikte yüksek mi oluyor bilen var mı
gokceekus17 SedaF bende pıhtılasmayla alakakı diye biliyorum. Bende o sorun var d dimere bakıyorlar kan testlerimde
Hamileanne SedaF pıhtı var demektir benim yüksek çıkmıştı ölümden döndüm akciğerime pıhtı atmıştı yani emboli olmuştu
gokceekus17 SedaF ben suan iğne kullanıyorum mesela ama herkesin farklı olur sizde tek d dimer yüksek ise belki bir şey kullandırmaz doktorunuz. Dönüş yaptı mı doktorunuz