Mzgnn0234 Bbbsr ikinci gebelik 37+3 gittim iki gün önce 3.740 gramdı. 🧿Pazartesi sezeryan doğum olacak ilk çocuğum da 41 haftalık 4.200 doğmuştu 🧿🤗
Bbbsr glbyzgkhn ya cok değil aslında benim oğlum daha kiloluydu 4150 doğdu 39 da bu bebe zayıf gibi geliyo o yüzden 😄
Bbbsr Mzgnn0234 oo cok iyi ya maşallah biziim kızda az daha alsaydı iyiydi haftaya doğum. İlk cocugum oğlum 4150 doğdu benimde 39 da
Betbet3434 Bbbsr tam 37+0 da 3100 idi hatta iki gün de önde çıktı… gebelik şekeri vs yoktu bende o yüzden haftası ile uyumlu
Serendipty Bbbsr benim doktorum da 3150 dedi ama normal ultrason çekimine girdim. Oradaki doktor 35 haftalık dedi kilosu 2500 ölçmüş. Hangisi doğru bilemedim kızlar moralim bozuldu