Ben doğurucam 7 günüm kaldı ve hala yok içinde deli gibi tepinmesine rağmen içimde koca bi bebek olduğunu ve onu benden çıkartacaklarını düşünmekten kafayı yedim bugün sorun bende mi diyorum da yok yani inanamıyorum çok stres yaptım galiba ondan da olabilir ve hissedemiyorum henüz annelik duygusunu herşey normalmiş gibi geliyor hala ama sanırım kucağıma alınca hissederim artık yani bi zahmet 😂