Nurgul42 Kimyasal gebelik gecirdim kanamam dun bitti ama bugun bel agrisi yasiyorum acaba boyle birsey yasayan var midir
damla097 Tekrardan hamile olabilirsin ben ocakta kimyasal geçirdim şubatta tekrar hamile kaldım şiddetli bel ağrım vardı geçmedi birde adet oldum normalde 5 gün sürüyordu 3 gün sürmüştü evde erken gebelik testi vardı onu yaptım ve öğrendim
Aybarssmom_ Kimyasal ben de geçirdim reglim biraz daha ağrılı ve sancılı geçmişti sonrasında bişey olmamıştı
Nurgul42 Kanama olan donemde pek bi agri yasamadim bittikten sonra bel agrisi yasiyorum tekrar hamile olamam çünkü bi iliski yasanmadi