Çok yakın arkadaşım doğum yaptı yeni prima premium care kullanıyordu 1-1,5 ay sorunsuz kullandı. Sonra fiyatından ötürü sleepy geçti. Ama sleepy çocuğu pişik yaptı :( o yüzden yine primaya döndü. Ben de o yüzden şuan prima aldım ilk yenidoğan hassas dönemde kullanmak için. ama tabi her bebiş farklıdır. Kimisi sleepy den çok memnun kalıyor. Bence yenidoğan döneminde kullanılacak 1 numara bezi çok stok yapmak riskli. 3-4 beden olanları alıp stok yapılabilir biraz daha hassas zamandan çıkıyor çünkü bebişler. O yüzden denemek lazım ilk aylar diye düşünüyorum. O yüzde. Hiç 1 numara bez stok yapmadım. Bebişin vücudunun tepkisine göre hareket edeceğim 🌸