dilan_kayalar_teker 35 haftadayım bez konusunda çok karasızım sleepy diyen de var molfix diyende baby me diyen de var sizce hangisini kullanmalıyım
Fasi dilan_kayalar_teker Molfix çok kalın Sleepy nin dısı çok naylonumsu Pure baby de aynı şekilde Turco baby kullanıyorum şimdi ben çok memnunum
ElayAysen dilan_kayalar_teker Sleepy bionatural aldim. Azeebaycandan siparis ettim trendyoldan lakin artik gelmiyor. Her halde ben de baska bir sey ala bilirim. Yorumlara bakarim :)
KuzeyinAnnesi10 dilan_kayalar_teker baby tuco canım çoğunlukla bana o tavsiye edildi stoğum var hatta 🤷🏽♂️🥰 bana neyle başlarsan onla devam et bez değiştirmek de bebeğe alerji yapar dediler.
hulyaca dilan_kayalar_teker sleepy uzak durulması gereken bir marka. Asla tavsiye etmem 🙈 Ben baby turco ve molfix aldım. İnşallah pişik sorunu falan yaşamayız 🙈☺️☺️
Fasi hulyaca Pişik olmaması için pişik kremlerinden ziyade ya bebe yağı yada zeyrin yağı sürün kızarmıyor bile
EfnanEksi hulyaca sleepy e uzak durulması gereken marka demişsiniz ama baby turco ile sleepy nin üreticileri bile aynı dikkat ederseniz 😅 Hatta pure baby bile aynı üretici 👏👏
Aaa122 İlk bebeğim de molfix kullandım hiç sorun yaşamadım şimdi de molfix aldım Kasım indirimlerinden faydalandım
Dilekonurr dilan_kayalar_teker ilk sleepy aldım ben 1 numara hep sızıntı yaptı ama göbek bağı da var diye güzel bağlayamamışta olabilirim 2 de hiç sızma olmadı çünkü daha sonra molfix aldım ve çok beğendim yumuşacıktı sleepy çok sert geldi molfixten devam etmeyi düşünüyorum
Birbahargunu dilan_kayalar_teker sleepy bio natural almıştım herkes çok kötü dedi aşırı sızdırma şikayetleri vardı bir de kalıbı çok küçük gerçekten ben goon aldım ikisini karşılaştırdığımızda içi dokusu çok yumuşak kalıbı büyük ama kullanmadım bilmiyorum tabi. Goon güzel yorunlari vardı Prima kalitesinde diyorlar
Ciftannis xxR4bia ben ilk oğluma uzun süre molfix kullandım hatta hala eskilerden bulup kullanıyorum şu an. Ama yeni nesil olan hem çok ince sızdiriyor hem pişik yaptı hemde çiş değdigi an koku başlıyor hiç beğenmedim yeni nesili
User22 dilan_kayalar_teker kullanmadan bilincek bişey değil sanırım çünkü biri çok memnunken diğeri hiç memnun olmaya biliyo bebeğe bağlı bişey heralde. Ben sleepyden başlamayı düşünüyorum küçük boy alıp beğenirsem devam edicem. Sleppyn bile çok çeşidi var aşırı kafam karışıyor Extra natural bio natural Araştırmalarım sonucu naturalden başlamayı düşünüyorum göbek bağı oyuntusuda var kullanışlı olur diye düşünüyorum eğer pişik felan yapmazsa
Deletedmom_116 dilan_kayalar_teker Molfix gördüğün yerden kaç😂😂yeni çıkanlar berbat ötesi soba tutuşturuyirum ben kalanlariyla Baby turco kullanıyorum tavsiye ederim goon onerenlerde var
Birbahargunu Mutluolanbiri goon un 1 numarasını ne kadar kaç paket kullandınız hatırlıyor musunuz ben de goon aldım 4 paket 50 li toplam 200 tane var ama fazla mi oldu bilmiyorum ona göre değişim yapacağım mağazadan
Mavij Sleepy almıştık çocuğa üst yetiştiremedim resmen ben yalnış bağlıyorum canı yanar diye gevşek yapıyorum heralde dedim meğer bez sızdırıyormuş hiç iyi değilmiş baby turco kullanıyorum şuan bir sorun yok
esinyk Birbahargunu sadece 1 numaraysa fazla değil bence ilk bir ay kullanıyormuş 1 no .günde en fazla 10 tane o da 300 yapar . Ortalaması 8 günde ilk ay için.240 kesin gidiyormuş.
yesilmavi Birbahargunu ilk günler bebek doyuyorsa on taneden fazla bez kullanılıyor. Ben bebeğime 2 numarayla başladım 1 numara küçük gelebilir.