Ask-bebegim Abuyusuf 2 gündür benimde öyle oluyor sanırım hıçkırık tutuyor 30 40 kez sayıyorum hıçkırık tutuyor bebisime 😄 37 haftaya.girdik
Busraa-aa Bende de oluyor hergün çok kez doktora sordum hıçkırığı hisedemezsin dedi anlamadım bende 🙄
Mucizem14 Busraa-aa Hickiriyor ve hissediyorsunuz hissetmez olurmusunuz bazen saatlercr suruyor biz buyukler hickirince nasil sabit kalamiyoruz istemsizce kamizi oynatiyoruz onlarda oyle ve yerleri dar o yuzden daha net hissediyoruz 😊
Mucizem14 Busraa-aa Aynen sizinki gec bile baslamis gerci kimi bebekte hic olmazmis buda gayet normalmis benim kizim 31 ci haftada basladi azar azardi simdilerde baya uzun suruyor ve disardan karnimin hareketini gorebiliyor insan