Ecem265
Normal dikiş oldu doğumdan 10 gün sonra dikiş aldırmaya gittim dr bey kendisi aldı zaten gitmeden çok internette okudum gittim panikledim ama hiç yazıldığı gibi değilmiş dikiş ipinin uçlarını kesti tek seferde çekti iğne patması kadar bile bişey hissetmedim ilk doğumumdada estetik dikişti ikisi arasında dikiş aldırma dışında bir fark yoktu