Selenturgutt Kızlar hamilemiyim anlamadım bugün sağlık ocağına gidip kan verdim ama sonuçlar 5 den sonrasına kaldığı için alamadım e-nabızdan takip edebilirsiniz dediler e-nabız a girdim referans değeri 0-5 çıkmış Sonuç da-24360.7 gibi sayı hamilemiyim sizce ?
Selenturgutt Dnmzzeda teşekkür ederim canım amin inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🙏
Liyamm1 Selenturgutt Resim yukle yaziyor oraya tiklayip resimi yukle linki kopyala buraya gel yapistir resim direkt geliyor :)
Selenturgutt duyguogeday tamam canım randevu hemen alacağım çok heyecanlandım 🙂 Allah isteyen herkese versin inşallah 🙏
sweetmom_ Selenturgutt maşallah hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşaAllah 🤲💗
An53 Merhaba hayırlı olsun çok merak ettim uygulamaya göre kaç haftalık hamilesin değerin baya yüksek
Selenturgutt An53 son adet tarihim 22 eylüldü canım hesaplamama göre 6 haftalık hamileyim sanırım bu uygulamaya göre