26 haftadayım bugün kontrolüm vardı kan tahlillerimde enfeksiyon çıktı ama bende bi belirti yok sadece akıntım oluyordu doktorda akıntın varmı dedi evet dedim ben normal sanıyordum ama değilmiş fitil verdi 15 gün sonra tekrar kan verip değerlere bakılcak enfeksiyon geçmezse antibiyotik başlarız dedi hamilelikte antibiyotik kullanan oldumu sorun oluyormu