Nsaycl benım ikinci gebelıgım ilkini kaybettim düşükle,şimdi 13 haftalık hamıleyim ne ilkınde ne sımdı daha öyle bısey yaşamadım ne kusmam oldu ne bulantım ama midem aşırı yanıyo hiç geçmiyo,dıkkat et bacım agır kaldırma rahmı gericek bıseyler yapma cinsellik normal devam sıtreste yapma👍🏻