Tokatli yaaaa hakkınız da hayırlısı olsun 13+5 bızım daha ☺️ 16. Haftada ınsalah gıtcem tekrar kontrole bakalım, sağlıkla hayırla gelsin ama bızım de gönlümüzde kız vardı tabi ilk çocuk aslında ne olursa olsun önemli değil sağlıklı olsun yeterli de kıyafet toka vs şunları görünce kaydedıyorum ıste hevesten 😂