Ad234sbk Kızlar merhaba 9 haftalık hamileyim 1 Aydır uyuzum geçmiyor geceleri kaşıntıdan ölüyorum sanki ciddiyete randevu bulamıyorum çıldırmak üzereyim eczaneden losyon ve şampuan verdiler ama hamilelikte kulanılır mı bilmiyoruz dediler sizin bildiğiniz tavsiye edeceğiniz krem losyon hamileyken var mı acaba
bimuallime Ad234sbk Merhaba. 1.5 aydır kaşıntım vardı. Yok demirden yok ilaçtan yok gebelikten diye diye 3 cildiyeci de inanmadı ilaç yazmadı. Ama ben emindim. Neden kaşınayım sürekli. Lezyon çıkıyo falan. Bu sabah oğlumun vüxut bembeyazdır minik bi sivilce gördğüm an dedm ki aha uyuzuz. Gittim koşa koşa evet dedi. Hemen ilaç aldım. Gebeyim bak sana da reçeteleri atayım. Çektim çünkü. Bugün antiscab krem sürdüm kendime oğlana eşime. Güzel bu su gibi. evi de tamamen temzledm. Yarın aksama doğru duş alıp doktorun reçete ettiği kremi süreceğiz 3 gün duş almadan. Sonra duş alcam o sırada tto çay ağacı şampuan ve yağ kullancaz 4 gün boşlukta. Sonra bu turu 1 kez daha yapcam. Eşimle oğlan atlatır. Ama brnde çok var ben bi kür Daha yaparm.
Melike_4949 Ad234sbk özel hastaneye mutlaka gitmelisiniz uyuz için ailem uyuz aylardır yeni geçti bende kaşınıyorum ve kaşıdigim yerler yara oluyor uyuzmuyum bilmiyorum ama uyuz daha kötü oluyor ailemden biliyorum
esra_sak61 Eczaneye git uyuz için karışım yapacaklar kükürtlü vazelinli hamilelerde kullaniyo bende bı tek o etki etti ama emin ol bı kaç ay sonra tekrarliyo bütün çamaşırları 90 da yıkadım evi komple temizledim ama tekrarliyo malesef
Ad234sbk esra_sak61 eşimle ben deli gibi kaşınıyoruz ne yapacağız bilmiyorum eczaneden de 200 ₺ ufak bir losyon aldım ve şampuan önce verilen şampuanla banyo sonra losyon sürüp 48 saat bekleyin diyorlar
esra_sak61 Ad234sbk inan hiç faydası olmuyo doktorada gitsen o karışımı yaptırıyorlar ben de üç ay önce çektim ve berbat bişey Allah yardımcıniz olsun o karışımı yaptır oda 350 lira iki kişilik bı tek onun faydasını gördük kullanmadığım şey kalmadi
Sofyayolda Küpürtl esra_sak61 Kükürtlü bir karışım değil mi o ? Gebelerde kullanabilir mi ? Ona göre bende kullanayım
esra_sak61 Sofyayolda evet kükürtlü karışım ben gebeyken verdi doktor kullanabiliyormusuz dermitoloji doktoru verdi
Rfrshr Xabion diye bir ürün var pembe olanı gebelere uygun, doktorların yazdığı karışımın hazır hali. 3 gün üst üste yıkanmadan sür 4.gün yıkan 1 hafta sonra tekrarla bu süreçte evdeki diğer kişiler de tedavi alsın
Papatyacm Wilkinson pomat diye bir krem var ben onunla geçirdim çok şükür tekrarlamadı ama doktorunuza danışmadan kullanmayın bilmiyorum hamileliğe uygun mu değil mi çünkü. Kullanacak olursanız detaylı anlatabilirim neler yaptığımı 3 günde geçirdik biz çok şükür sonra da tekrarlamadı bir daha. Allah yardımcınız olsun uyuz çok berbat bir şey yaşamayan anlayamaz
Ad234sbk Papatyacm söylediğiniz ilacı verdi eczacı ama korkuyorum hamilelikle ilgili bişey yok dr a danışın diyor sadece
Papatyacm Ad234sbk doktorunuza danışın öncelikle muhakkak. Ama bu ilacı gerçekten her kullanan teşekkür ediyor internetten kullanan kişilerin yorumlarını da okuyabilirsiniz teyzem ve dayım giller de ailecek bu ilaçla geçirdiler bu hastalığı o yüzden bu kadar gözüm kapalı tavsiye ediyorum ( tabi hamilelikte kullanma hususunu doktorunuza danışmanız suretiyle). Birde sirke hep elinizin altında dursun kaşındığınız zaman veya aklınıza geldiği zaman sirkeyi su ile biraz karıştırıp sprey şişeye koyup kaşınan bölgelerinize sıkabilirsiniz ölmesinde yardımcı oluyor böceklerin
Esraasamet https://t.me/dogadangelensifa Öncelikle geçmiş olsun bu sayfada mucahide hanım var doğal yollarla hastalıklara tedavi yöntemleri söylüyor inanın benim hayatımda bir çok sey değişti sayfada ogrendikleriminle.Telegram kullanıyorsanız tavsiye ederim uyuz için de birçok kürü var
bimuallime Evdeki koltuklaea komple nevrssim örrtm halılar yıkamada. Sermicem oyuncak odasını kapattm. 2 şişe beyaz sirkeli su ve ilaçlı su uaptm. Kapı kolu o bu her dk sıkcam. Ben bekarken atlatmıstm 14 gümde. Şu an oğlan her uere elliyozor ama bakcam. Bana muallimessma yazıyo ulaş atim