__mom1 herşeyin olumsuz tarafi var, sezeryanda misal en ufak üşütme de belinin ağrıması gibi ama benim isteme sebebim sezeryan bildiğiniz ameliyat ve her defasinda ayni yerin kesilmesi ve iyilesmek zorunda kalması ama normal bisekilde kesiksiz gerceklestirme ihtimalinin olduğu doğum varken bunu seçme taraftarı olmak kadar normal bir durum yok diye düşünüyorum