Canan-_16 Aslan04 sağlıkla gelsin Berraeray1 bence. Bi acile gidin derim ama tabi yerleşmede olabilir
balasininanasi balbadem1 Karnım ağrıyor kasıklarım da ara ara batma var Bide akşam yemeğinden sonra bi mide bulantısı geliyor. Çay bile içemiyorum sanki konuşsam çıkacak gibi oluyorum. Uzanıyorum biraz sakız falan çiğniyorum geçiyor o zaman
balbadem1 balasininanasi ben de herşeyden korkuyorum şimdi bu ağrılar yoktu sanki bu İki gündür hissediyorum bi tedirgin oldum 🥹
0107 balasininanasi kasık batması sanki rahmim çekiliyormuş gibi bir his bende de oluyor. Rahim büyüyor diye oluyor diyorlar ama 🤷🏼♀️
balasininanasi balbadem1 Ağrılar şiddetli olmadığı sürece normal rahat olun 😊 Bende ağır kaldırmim, çamaşır suyu kullanmim vs böyle dikkat ediyorum tedirgin oluyorum 🌝
balasininanasi 0107 Evet doğrudur. Benim ilk gebeliğimde daha çok ağrım oluyodu bunda biraz daha rahatım ama yinede oluyo tabi
balbadem1 balasininanasi doktorumda dinlen dedi ayaklarını dik yat ancak geçmezse ve kanama vs olursa endişelen dedi