Beyzanrkrkmz ben özellikle sağıma yatınca kalp çarpıntısı veya nefes daelığı yaşıyorum. Daha yeni sordum doktora bebek pozisyonundan dolayı normal dedi. Korkma derin derin nefes almaya devam. Çok rahatsız olursan pozisyonunu değiştir mutlaka, oturuyorsan yürü, uzan, esne vs.