Ben bugün gittim 23+4üm . Yaşam kemal beye randevu aldım . Tabi kendisi değil asistanı vardı . O rutin bir muayane ve kan tahlili yaptı . 1 ay sonra sonuçlar için gel dedi. Yaşam beyi araştırmıştım çok memnun kalan var ama tabi yaşam beyi ne zaman görürüz bilemem. Henüz bişey sormadım doğum süreci ile ilgili ama şimdilik oraya gitmeyi düşünüyorum . Turgutlu devlet hastanesi takipliydim bakaljm nasip