Cucu_01 ben 6 haftalık hamileyken kaplama olan dişim iltihap yapmıştı.disciye gitmiştim.hamile olduğumu söylediğimde röntgen çekemem dedi.hamile olduğunu bilmeden röntgen çektiren hastalarım oldu bebekleri sağlıklı doğdu ama yine de riske atamam dedi.antibiyotik kullandım.kendj doktoruma sorduğumda ikinci trimester de dış tedavini yaptirabilirsin,dış rontgeninde herhangi bir risk yok aslında demişti.ama ben tedavimi yaptırmadım.birde çelik yelek ile cekilebiliyormus sanırım röntgen.benjm arkadaşım 7 aylık hamileyken 20 lik dişinden ameliyat olmuştu.uyusturupta.siz en iyi kadın doğum doktorunuza sorun.o sizi yonlendirir çok geçmiş olsun 🥰🙏