Kızlar benim de 37+2 bugün muayenede NSt de sancılarım çıktı , acile yönlendirdi alttan baktı açıklık yok dedi ebe . Ama doktor dedi ki sancıların doğum için yeterli yatıralım seni 2 güne kalmaz doğurursun yoksa da sezaryen yaparız . Ben de kabul etmedim imza attım çıktım . Evde çekeyim sancımı dedim ama . Erken değil mi ya . Stres yaptım .
Hastanede 2 gün napıcam evde sancımı çekmem daha iyi olmaz mı sizce