Ege_mommyy_11 Merhaba arkadaşlar, 35.haftaya giriorum pazartesi artık oğlumun kıyafetlerini yıkayıp valiz yapacağım ama nasıl yıkamalıyım kaç derecede kaç dk.? Renkli beyaz ayırmama gerek var mı? Makinamı 2 kere 90 derecede temizleme suyuyla yıkadım içinin pis suyunuda boşalttım çamaşırda yumuşatıcı kullanmalı mıyım? Bebek programım yok tek durulama yeterli olur mu? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🫶🏻
MasalAlparslanMom Ege_mommyy_11 beyaz ,siyah ve renkliler olarak bölüp , 30 -40 derecede 1 saatlik programda çift durulama yaptırıp, yumuşatıcı kullanmadan yıkadım 🤗🤗 Sizin bide evde kuruyacakti çamaşırlar yanlış hatirlamiyosam,oyuzden yumuşatıcı kullanmayın sizde🤗
Xxxmelodi666 Ege_mommyy_11 renk salacağını düşündüğünüz ürün yoksa hepsini bir kısa peogramda 30 derecede yıkayın yeterli birde ütülersnz milrop falan kalmaz ama yumuşatıcı kullanmayın bence bebeğin teni çok hassas kızımda 1 yaşında yumuşatıcı kullanmaya başladım bundada muhtemelen öyle yapacağım yazıktır alerjen olmasın
Bircicekanne Ege_mommyy_11 bn 30 derece kısa programda yıkayacağım duru granül matik ve minoris sıvı deterjan aldım muhtemelen açık renkleri duru ile renklileri minorisle yıkarım bebeğimizin cildi reaksiyon göstermezse bu markalarla devam ederiz diye düşünüyorum
Nili4321 Ben daha yıkamadım ama kısa programda 30 derecede yıkayıp bir beyazlar bir de koyu renkler olarak ayırıp yıkayıp ütüleyeceğim
Ege_mommyy_11 eftelyaa1603 bende de öle ahım şahım renkli yok ama korkuorum acaba bişi olur mu die şu renk ayrıştıran mendillerden mi alsam ya da
Ege_mommyy_11 MasalAlparslanMom bravo hatırladınız beni evet evde kuruyacak çamaşırlarım ama bebiş doğmadan önce ya ütü de yapıcam acaba dedim kaskatı çıkar mı yumuşatıcı yapmasam
MasalAlparslanMom Ege_mommyy_11 vallahi heleki yellenmeden kuruyan camasirda bildiğin parfüm gibi kokuyo, ben iki hamileliğimde de detarjan kokusundan tiksindigim için çift durulamayi bu yüzden yapıyorum asıl ama yumuşatıcıyi özellikle kullanacaksanız kesinlikle çok güzel yellenmesi gerek diye düşünüyorum
Xxxmelodi666 Ege_mommyy_11 ben cevap vereyim çıkmaz ütülennce yumuşar ama içiniz rahat etmiyorsa yumuşarıcı yerne sirke kullanın kuruyunca asla koku kalmıyor ve güçlü bir milrop öldürücüdür bilginiz olsun
Ege_mommyy_11 MasalAlparslanMom benim evim küçük ama 2 camın ortasında kalıo çamaşır koyduğum yer eşimi işliorum kurutmalı çamaşır makinası için ilerki zamanlarda alırsak inşallah rahat edeceğim 🤭
Xxxmelodi666 Ege_mommyy_11 hafif sertlik illa oluyor ama doktorumun dediği gibi alerjen ürünlerle temas edeceğine biraz sert giysin ne olacak
Ege_mommyy_11 Xxxmelodi666 aaa teşekkür ederim beyaz sirke kullanabilirim o zaman ben indirimde görüp aldım yumuşatıcı ama kullanmayı düşünmüorum bu yazdıklarınızdan sonra battaniyesine falan da kullanmim dimi
Ege_mommyy_11 Xxxmelodi666 yani evet oda doğru uzun süreli çalıştırmaya gerek yok o halde zaten leke olmafığı için
Xxxmelodi666 Ege_mommyy_11 tercih sizin yıkayın içinize sinmese kullanın ama ben dediğim gibi yaptım böyle battaniyedir yünlüdür ne bileyim welsoft ürünlerde hani yumuşaklığı gitmesin diye yumuşatıcı yerine hep sirke kullandım onun dışında yumuşatıcısz normal sadece deterjanla çift durulama yaparak kullandım biraz büyüyncede tek durulamayla yıkadım 1 yaşından sonrada yumuşatıcıya başladım hiç kaşınma gibi alerjik bir sorun yaşamadık allaha şükür
Ege_mommyy_11 Xxxmelodi666 teşekkür ederim dediğiniz mantıklı geldi bende bu şekilde yapacağım o halde 🫶🏻
Sevdaaabehzat ☺️valla ben beyaz renklı karalı hepsını bır 30 derecede kısa programda tıkadım bebe yumuşatıcı ve deterjan da kullandım hiçbi renk verme durumu olmadı komple kurutup utuledım