Kızlar merhaba 1 haftalık yeni anneyim sezaryen ile doğum yaptım fakat doğumumdan itibaren sütüm çok az geliyor göğüs ucumda yok slikon uç kullanıyorum ne olursa olsun gelmese bile emziriyorum artsın diye sağma işlemide yapıyorum ama yine aynı sarılık olmaması için mama desteği veriyorum emzirdikten sonra bebelac gold kullanıyorum 30 ml fakat mama bebekte çok uyku yapıyor ve kaldıramıyorum emzirmek için çaresiz kaldım ne yapıcam bilmiyorum sadece emzirince doymuyor yetmiyor 10 dk bir kalkıp meme istiyor mama versem uyanmıyor başına böyle bişey gelen varmı önerilerinizi bekliyorum 😪🥹