-Zeynep301- alınıyor. Kaçıncı aydasınız siz, doğumdan sonra aldırın olmadı hpv ve smear ama mutlaka aldırın. Hatta artık emzirirken bile 6.ayda hpv pozitifse bile türüne bakıp eğer aşının içinde olmayan Bi tür ise aşı yapıyorlarmış biliyor musunuz bende yeni öğrendim. Hatta eşiniz şimdiden aşı yaptırabilir eşlerin de aşı olması gerek. İnşallah hpv niz negatif çıkar. Bende de siğil vardı ama hpv ve smear negatif çıktı. Sigiller de yakıldı kurtuldum. Ama hamile kaldım aşıya başlayamadım şimdi eşimi göndereceğim aşıya, bende emzirirken olacağım