NewMomm1 Merhaba ben Annelerin Gün odası postlarını kapatmak istiyorum orada açılan bazı postlardan etkilenebiliyorum nasıl kapatacağım acaba?
NewMomm1 Pamuk Annelerin Gün Odası kısmına girip gizle seçeneğine bastım şu an görmüyorum doğru yerden yaptım galiba😂
Pamuk Yinede diğer üyeler için bilgi vereyim. Ana sayfa en üst orta tüm tartismalardan istemediğiniz etiket-sağ üst yıldız işaretine basıp gizleyebilirsiniz🌸
LavinsMom Ben mesela düşük kanama boyle seyleri gormek istemiyorum. Ama hassas icerigi kapattim yine de gebelik saglik etiketi ile paylasanlar oluyor.
LavinsMom Pamuk evet ama bazen is isten geciyor siz de sonucta surekli burada olamazsiniz ki pamuk haniimmefendiicigim. Ama yinede uyarilsa falan bilmeyenlerde bilse guzel olur. Cok etkileniyor insan dayanamayip okuyor sonra agliyor 😕
NewMomm1 Hilal_blc bende😒 onlardan etkilenip kapatma kararı aldım zaten. Ruhum daraldı bence onlar da hassas içerik bölümünde olmalı. Sonuçta hepimiz etkilenmeye az da olsa meyilliyiz hele ki gebelik sürecindeysek.
LavinsMom Hilal_blc bide o postlarda yazmiyorlar mi her erkek aldatir basimdan asagi kaynar su dokuyorlar sanki 🤦🏻♀️😄
Pamuk Delidolu Ana sayfada en üstte bulunan tüm tartışmalara giriyorsunuz. Girmek istemediğiniz etikete basiyorsunuz açılan sayfada sağ üstte yıldız işareti var oraya basıp gizliyorsunuz.
Hilal_blc Pamuk arada kaynana postlari çıkıyor kendi kaynanama iyice nefret besliyom bu yüzden kapatmiyom aşko djdkdkdkdm
LavinsMom Pamuk o da dogru sizin de isiniz kolay degil. Ay ben yine pamuk gibi oldum ismini gorunce 😄 hep oluyo bana bu