LavinsMom Ezgi2301 erkek bebegim olucak. Ama bulantidan kusmadan cok cektim 🤦🏻♀️ 30+3 olduk ara sira geliyor yine
Yenianneperci35 Ezgi2301 bence alakası yok:) benim de uyku çok yaptı bulantı çok oldu. Kesin kız senin dediler ama nasipse oğlum olacak💙🙏🏻
bsrknz İlkim kız hayatımda yaşadığım en sorunsuz hamilelikti öğ bile demedim oğlumda 9 ay kustum şimdi 3 aylık hamileyim kızım olucak yine kusuyorum. Ben kusmanın cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum