Anneler selam çalışıp daha sonra analık raporuna bağlanan ve sonrasında ödeme için e devlete banka tanımlatan ücretleri 4 ayın yani 16 haftanın sonunda mı aldınız sgkdan ? Yoksa her ay sonu mu tanımlattığınız banka hesabına yattı ? Yoksa 2 ayrı posta da mı yattı ? Bilgisi olan anne var ki ?