Buseamaikizlerburcu Segucay bn kullaniyorum cnm tum kiyafetlerini dalin grNul sabunla yikadim lavanta olandan mis gibi kokuyor birbucuk olcek koydum yumusatici kullanmadan :)
Yeniiannee Handeckt acaba çok kullanıldığında mı öyle birşey oluyor annem de hacışakir almamı söylüyor şuan çok kararsızım
slmsnl Yeniiannee ben durunun bebek in sabun tozunu kullanıyorum lekeleri de güzel çıkarıyo tavsiye ederim
Yogurtlupilav Yeniiannee minoris aldım bende, güzel yumuşattıda çamaşırları. Ama bu kutu bitince başka birşeyde deneyebilirim..
merwerkan1903 Yeniiannee green clean sıwı çamaşır deterjanı we yumuşatıcısını aldım organik bir deterjan. fiyatı biraz pahalı gelebilir ama bebişler için değer, tawsiye ederim👍
Miss Afraninannesi aynen 👍ütüleyince kalmadı kuruduktan sonra kalınca birdaha durulayım demiştim utuledim koydum dolabına ilk basta kuruyunca öyle görünce tereddüt etmistim biraz
Afraninannesi Yeniiannee genelde 30 veya 40 derece de yıkıyorum renkleri hiç soldurmadı zaten ütülendiği için çamaşırlar da mikropta kalmıyor yani yüksek derece yıkamaya gerek yok
Kbrhcn Yeniiannee merhabalar intagram kullanıyor iseniz @muhendisinoglu sayfasını takip edin . Deterjan ,bez , ıslak mendil gibi bebek ürünlerinin araştırmasını yapıyor hangisi daha sağlıklı öğrenebilirsiniz
Afraninannesi Yeniiannee 30 derece narin yazıyor benim çamaşır makinem de ve 800 defa sıkıyor sanırım 40 derece de ise 1000 ama eşyalar fazla dolduramadığı için makineyi malum minnacık tüm kıyafetler 😊 hiç fazla kırışmıyor
Duce Yeniiannee hayir kesinlikle uzun suredir kullaniyorum cok memnunum yumusaticimda uni baby evi sardi kokusu gayet kalici 🌸❤
Emelinda Annem Eti maden işletmelerinin bir ürünü. Satış noktaları var Ankara’da. Çağdaş marketlerde de bulunuyor. Ya da internetten alabilirsiniz