Sibelkayay Merhaba arkadaşlar ben Ankara da yaşıyorum doğum öncesi bartina gidip ailemi görmek istiyorum ama 33.5 haftaligim eşimde 10 Kasım da gideriz diyor haftasonu na bağlayıp yani 34 haftalık olmuş olacam bı sorun olur mu Ankara Bartın arası üç buçuk saat
tugcesakzci Sibelkayay doktorunuz sorun görmüyorsa her saat başı mola verip yürüyüş yaparak gidebilirsiniz. Ama haftanız büyük doktorunuzdan izin almanız lazım yolculuk için
Pnr22 bence sorun olmaz bende Denizli İzmir gittim 36 haftamda doktorum sıkıntı olmaz demişti ama doktorunuza danışın derim 🌸
Sibelkayay Teşekkür ederim hanımlar eşimle ikimiz kendi aracımız olacağı için arkaya uzanarak gitmeyi düşünüyorum