Sunaya Sorum şu kızlar ben gebe kalan biriyim ama 1 dış gebelik 2de sağlıksız gebelik gecirdim bu ay kendi isteğimle dr adetin 12 günü çatlama ignesi yaptı ilaç falan kulanmadım ultrason dan baktı yumurtaları iyi iğne yaptı sizce gebelik olurmu
Tazeanne68 Sunaya kısmet bilemezsiniz ben aşılama denedim olmadı asilamadan sonraki ay doğal gebelik oluştu tabi başka Bi doktor Bi folik asit verdi onun yardımı da olmuş olabilir ama çatlama iğnesi de 2 3 ay etkili diye duydum