Eliiiff_ Deri altı implant taktıran var mı aranızda yani uzun zamandır kullanan olupta tecrübelerini paylaşabilir mi internetten araştırmam ve doktorumun tavsiyesi üzerine taktırdım ama yine de tırsmıyor değilim çocuk olursa diye
Hamilebirisi_06 Eliiiff_ bende düşünüyorum ama adet düzenini bozduğu için çok şikayette bulunan vardı
LavinsMom Eliiiff_ benim arkadasim yaptirmisti ama regl falan olamadi baslarda regli durdu hormonlari falan karisti sonra tekrar regl olmaya basladi sonrada hamile kaldi 😄
Eliiiff_ Nursonmez ay taktırdım ama birinin şu kadar zamandır kullanıyorum hamile kalmadım demesi lazım 😂
Eliiiff_ Hamilebirisi_06 valla bende o konuda bir bozulma yok aşırı kanama yaptığını söyleyen var 15 gün oldu taktıralı bende henüz bir şey yok 😂
Hazalaskin Eliiiff_ implanti cikartana kadar tamamen adetin kesilebilir demişti bana da doktor o yüzden taktirmadim
LavinsMom Eliiiff_ AyiPeddington Evet. Bir de doktor cok asiri sinir bozuklugu falan ola bilir demisti. Regli bi sure olmadi. Sinirli falan oldu cok ciddi anlamda herseye ofkeleniyordu hormonal seylerden dolayi galiba sinirıerine sey yapiyprdu. Sonra birden bire regl oldu kanamasi durmuyordu. Bikmisti artik. Sonrada hic dusunmedigi anda hamile kaldigini ogrendi. Zaten hicbirine 100% koruyor demiyor doktor. Ona da oyle soylemislerdi koyarken. 1 faiz bile olsa hamile kalma ihtimali oluyormus
AyiPeddington LavinsMom tüh yaa. Dogumuma 3 gün kaldı ameliyat sonrası hemen taktiracaktim. Napcam ben şimdi 🙈😂
Eliiiff_ LavinsMom ay ben de hiç olmadı öyle şeyler sonradan mı olur acaba sinir falan neyse de hamile olmayım ya 🥺
LavinsMom Eliiiff_ bilmiyorum ki canim. Belli araliklarla oldu arkadasimda . İnsallah olmazsin sen . Herkesde olmuyor yani 1 faiz olasilik soylemisti ona doktor. O da buna denk geldi. 😄