Ramounzi siz buralara bakmayin. Her bebek farklidir genetigi yapisi haftasina gore ireli geri olmasi durumlari cok. Mesela ben dun gitti m 30+2 1447 qr. Bakarsam bu haftalarda 1700 falan olanlar var. Yani ona takilma sen. Doktor normal diyorsa normaldir zaten