Merhaba .Ben gebeligimde değil doğduktan sonra öğrendim .Zor özellikle psikolojik olarak ama sen guclu olmak zorundasın .Oğlum 2 anjiyo ve 9 aylıkken açık kalp ameliyatı oldu .Allah’ım tekrar yaşatmasın .İnsallah bebeğinde hiçbir şey yoktur .Ama tanı konulursa tüm süreci sana anlatırım .Özellikle bu hastalığı tedavi eden doktor ve hastaneler hakkında bilgi sahibiyim 🥰.Tüm detaylari görüşürüz,🙏