Benim 38 haftada doğum oldu doğuma giderken göbeğimin altında belli belirsiz 5 tane 2cmlik kırmızı çizgi vardı. Doğumdan çıktık ettik kendimi toparladım derken krem sürmeye devam edecektim 40 çıkana kadar bikaç gün sürememiş oldum. 6.gündü bir baktım aynı bölge çatlak dolmuş birden. Allahtan çamaşır çizgisinin altında kalıyor yoksa çok üzülürdüm 9 ay o kadar emek verdim çatlamamak için :((