Tmab Kızlar ben adete 2 gün kala test yaptım silik çizgi çıktı sonra dün kan verdim kanda bhcg 13 çıktı hamilelik var diye yolladılar sonra bugün adet oldum panikledim kendi doktoruma sordum o da adet geçmeden yapılan testler tahliller yanıltıcı olabilir ilk aşamada bile bhcg değerinin 20-25 dolaylarında olmasını bekleriz adetinin miktarını süresini takip et farklılık görürsen görüşelim bir daha dedi hiç böyle bir durum yaşamamıştım adetimi de çok ağrılı ve pıhtılı geçiriyorum şu an düşükten şüpheleniyorum ben doktor her ne kadar Yok dese de
Tekinnn Selinnnce canım küçük yumurta kisti vücudum fazla yumurta oluşturuyor ve fazla olduğu için hangisi büyüyüp çatlayacak derken hiç biri çatlamıyor. Gerçi ben tipik hastasi değilim evlendikten sonra daha normale döndüm