Ummhny Kızlar bu ay 2.kez kimyasal gebelik geçirdim.3 ay öncede kimyasal sonuclandi malesef .Bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik elde eden varmi ? Ne yapmalıyım sizce tecrübesi olanlar yazabilir mi?
Alyamomm Ummhny canım bende Mayıs’ta ve Ekim’de kimyasal yaşadım bizde de sorun yok pıhtılaşma testi için randevu aldım tıbbi genetik bolumune sorun yokken böyle olunca aklıma sadece pıhtılaşma ihtimali geliyo
Asyaegemenmom Ummhny kimyasal gebelik yaşadım sonra üç ay sonra doğal yolla hamile kalmıştım kızıma . Kimyasal gebelik aslında çoğu kadının yaşayıp farkında olmadığı gayet normal bir durum . Hatta. İyi bile sayılabilir yumurtalıkların çalıştığı anlamına geliyor demisti doktorum .
Taha100111 Ummhny 1 ay arayla 2 kimyasal yaşadim. Aradan 2 yıl geçti ilk bebeğimi doğurdum ve tam 1 yaşına girince 2.ciye hamile kaldım şuan 37 haftaligim
Hayalperest98 2 sefer kimyasal 2 seferde normal gebelik yaşadım sorun olmaz inşallah her kadın kimyasal gebelik yaşar sadece çoğunun haberi olmaz. Biz öğrenenlerdeniz sadece
Hayalperest98 Bende iki kez üst üste kimyasal dan sonra normal hamile kaldım bence biraz daha bekleyin genetik için
Ummhny Hayalperest98 kac ay arayla oldu bu süreçler sizin , bekleyeyim de bir yıldır uğraşıyoruz olunca da kimyasal oldu :(
Hayalperest98 Yarennasal Ummhny İlk normal gebe kaldım 3 aylıkken kalbi durdu kürtaj oldum. Sonra kimyasal oldu Kimyasalların ikisinin arasında 3 ay var 1 yıl sonrada normal gebelik oldu. Bende çok bekledim anlıyorum sizi o yüzden ama kimyasal gebelik için genetik yapmazlar hemen pıhtılaşma ve hormonlara baktırdınız mı
sebnemkargaci Bende 4 kez kimyasal gebelik yaşadım bütün genetik testler ve sperm testleri yapıldı bizde bir problem çıkmadı. Ama her kadın yaşıyor bunu sadece bazıları farketmiyor
Ummhny Hayalperest98 hormonlar normal çıktı pıhtılaşma ile genetik testi farklı mı oluyor canim ? Pıhtılaşma testini gittiğim özel hastanedeki kadın hast.doktorum yaparmi
Yarennasal Hayalperest98 pıhtılaşma var mı bilmiyorum 1 kere kimyasal geçirdim pcos var bende rahim filmi cektirdim temiz cıktı
Arasmom_ Hayalperest98 yoo gayette yapıyorlar 2 ay arayla kimyasal gebelik yaşadım tıbbi genetik benden ve eşimden kan aldı 2-3 aya çıkar sonuç
Hayalperest98 Bir sıkıntı yoksa Biraz akışına bırakmak gerekiyor sanırım stres gerginlik gebe kalmayı çok etkiliyor bence ben ne zaman saldım o zaman hamile kaldım.
mucizem0111 Oğlumdan önce 1 kere bu hamileliğimden öncede 2 kere kimyasal geçirdim 8 aylık deneme süreci hamile kaldım ikinciye
mucizem0111 Ummhny tabiki de olur bazılar üst üste 4-5 kere gerçekten oluşan bebeğini kaybediyor kimyasal daha basit birşey ama yinede doktora gidin gerekli tahliller testler yapılsın kan pıhtılaşması falan var mı diye