Hayrisko Kızlar hamillekte sırt üstü yatilmaz diyorlar gün içinde dinlenmek için yatilirmi acaba gece yatmamaya dikkat ediyorumda normalde biraz sırt üstü yatmak istiyorum
hms Hayrisko son aylar tehlikeli. Sırt üstü yatınca bebeğe oksijen gitmiyor kalp atışları yavaşlıyor.
Dilan_ylmz @Hayrisko benim yanlarım çok ağrıyo artık iyce agirlasinca bide çok ağrıyor yüzden Uzanıyorum sırt üstü de bide böbrek büyümesi vardi o yuzden yan tarafa yatmak da zorluyor
Hg-ygthmz- Bı sağ bı sol daha bel kalmadı bende arada beş dakka da olsa sırt üstü yatıyorum zaten uzun kalinmiyorku bebek hareket edince canım yanıyor