Hndav mümkünse botalife ın çay ağacı yağını bir fincana 3 4 damla olacak şekilde seyreltip gargara yap boğazlarına, emfeksiyona çok iyi geliyor. Bir de ballı limonlu ılık su yap yudum yudum iç o da acısını baya hafifletiyor. Bana öksürüğün çok artarsa kullan diye astım ilacı gibi bi hava verdiler başka da bişi vermediler. Ben de bunlarla geçirdim :( çok ağrın olursa parol iç dediler