Kızlar 31+3 de suyumun azaldığını fark etti doktorum. Onun için 10 gündür hastanede yatıyorum. Doktor 34. Haftada doğuma alacağız dedi.
Salı günü 34 oluyoruz. 34 de doğum yapan anneler ne gibi zorluklar yaşadınız. Bizede tecrübe olsun çok üzülüyorum küveze yada yoğun bakıma girecek diye.