Merhaba hanımlar.
Çok merak ettiğim bir konu var, belki aranızda yaşayanlar olmuştur. 5. Yılımız dolduğu için ev sahibimiz ihtar çekerek 18bin TL kira ödememizi istedi. Bizim bulunduğumuz sitede şu anda yeni bir kiracı en son 7.000e girmişti. Bizde aşağı yukarı o fiyata bir teklifte bulunduk ama kabul etmedi ve sonuç olarak ev sahibimiz, kira meselesini avukatıma ve dava sürecine bırakıyorum dedi. yani anlaşamadık. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Davanız ne şekilde sonuçlandı veya nasıl sonuçlanabilir bilgisi olan yazabilir mi lütfen.