Bir şey soracağım , magnezyum içince gaz ve şişkinlk yaşayan var mı? Doktor hayır yapmaz diyor her sorduğumda ama kaç kere denedim yüzdr bi milyon eminim gaz yaptığına. Kabızlığa iyi gelir hatta dedi. Ben de kabız olduğum için vücut gazı atamıyor şişiyor diye düşünüyorum. Var mı başka yaşayan?