Defne2019 bende 34 de oldum öyle valla aklım gitti birde benim kız çikolata falan yesen de oynamaz yanı hareketlendirebilmem için bişey de yapamıyordum 2 gün sonra doktora gittim rapor almak İçin nts ye bağladı kalp atışları çok güzel çıkınca rahatladım o günden beri hiç olmadığı kadar da hareketlendi 😊😊 içini rahat ettir doktora git istersen sen rahatlayınca bebecikte rahatlıyor hareketleniyor