_Tazeanne canım hiç tüp bebek diye sezeryan yapalım demedi doktorum üstelik özel takipliyim çevremdede tüp bebek olup normal doğum yapan var normalde herhangibir riski yok yani herkes de risk neyse sendede oyle oluyor yalnız benim yapım kaynaklı rahim çocuk çıktıktan sonra kendini toplamadigi için çok fazla kanamam oldu ama bu tamamen benimle alakalı 🙏