Ozlemm22 Adet olucakdım hep düzenli olurdum 2. Gün test yaptım akşam negatif sabah da kan verdim sıfır çıktı acaba erken mi yapıyorum
1palyaco Ozlemm22 adete yakın yumurtlama gördüyseniz adet tarihini ileri atmış olabilir .inşallah gebelik ile sonuçlanır .
Babybal123 Benim bat 14 ekimdi. 14 ünde kan verdiğimde negatif geldi. 19 ekimde beta 42 ile öğrendim hamileliğimi