Merhaba, pcos hastasıyım. Adet düzensizliğim var gebe kalmaya çalışıyorum. 2 ay femara kullandım yumurtam gelişip çatlatma iğnesi yaptırdım fakat gebelik oluşmadı. Şimdi duphaston kullanıyorum. Tarlusal ile adet gördüm 16. Gün duphastona başlattı doktor. Gebelik oluşumuna katkı sağladığını söyledi. Duphaston ile hamile kalan var mı