Kızlar merhabalar.
Çok yakın zamanda değil ama 2-3 ay sonra tüp bebek tedavisine başlayacağız.
Son 2-3 aydır hayatımda ilk defa sivilce patlaması yaşadım. Günde 3-4 kistik sivilcem oluyor. Cildim mahvolmadan en azından antibiyotik tedavisi görsem tüp bebek sürecini olumsuz etkiler mi ?
Retinol- retinal de kullanamıyorum olur da hamile kalırım diye.
Artık ayrı bir stres durumu oluşturmaya başladı bu sivilceler.