Haticeea hangi hamilede olmuyor ki.. Bende hala zaman zaman oluyor. Hormonlardan canım sanki böyle her şey üstüne üstüne geliyor insanın, çok derdin var da çözüm bulamıyormuş gibi.. mesela ben bugün oturdum ağladım. Gerçi bir sebepten dolayı ama sanki dünyam yıkılmış gibiydi.