Bahar1187 Elifbektas benim de doktorum kendisi ama ben Bursa’da olduğum için Talib’e gidemedim doğurunca ziyaretine gidicem inşallah
Zarife Bende tup bebekle hamileyim kizlar. 27+5 ☺☺ beylikduzu medicana international da yaptirdim birincide tutmadi ikincide dondurulmus embryom tuttu. Oglum olucak insallah 👦👦
Okyanuss Ben de İstanbul florence nightingale 10+6♥çok şükür Allah hepimize Sağ salim doğumlar nasip etsin inşallah 🙏