Ebru060619 Selam hanımlar, 5+1 haftalık hamileyim belimde şiddetli bi ağrı başaldı bugün normal mii yaaa 😔
Sadeceanne2 Ebru060619 normal uyur iken. Bacağınızın arasına yastık koyup yükseltin o iyi gelirdi bana birde sürekli aynı pozisyonda uyursam ağrırdı
Lagertha_ Herkesin ağrısı farklı olabiliyor ağrılar kanama yoksa normal deniliyor ama sizin şiddetliyse doktora başvurun
Sadeceanne2 Ebru060619 oluyordu kuzum İkinci gebeliğim. 6+0 ım şuan ama ilki kadar ağrıtmıyor şuan beden hormonlardan birde kemikler esniyor gebeliğe uyum sağlamak için bel o yüzden ağrıyor ilerki haftalar da karın çıkınca daha çok ağrı oluyor. Hamile destek yastıkları var onlar a bakmanı tavsiye ederim