Shan077 Merhaba kızlar bugün 7+2 ama doktor 2 gün önce kesenin boş olduğunu haftaya tekrsr bakacağını olmazsa kürtaj dedi bu durumu yaşayıp geç görenler var mı
tugcesakzci Shan077 bazen geç döllenme olabiliyor canım 10. Haftaya kadar ihtimalin var diye biliyorum ben
guzelanne01_ Shan077 bende geç gördüm canım 7 haftamda kese boştu…8 haftamda gittim tekrar Kalp atışını duydum şükür doktorumda regl tarihimi değiştirdi geç döllenme deedi 6+4 haftalıksın demişti
Shan077 guzelanne01_ bizide haftaya tekrar çağırdı 1 hafta daha bekleyelim kese de büyüme var bakalim dedi inşallah bizde duyariz kalp atışını
Shan077 8.haftada görenler olduğunu okudum bende bir umut bekliyoruz inşallah geç döllenme olabilir dendi bizede