monarosamommy Zozdmr01 Sağlıkla büyütün inşallah 🤲🏻 zamnı vakti gelince Allahım bizede nasip etsin inşallah durumunuz nasıl.?
Aysesultan97 Zozdmr01 şu an bende acilden yeni döndüm sabah doktoruma gideceğim.38+ larda doğum olur gibi demişti. Ama ağır grib bagaz ağrısı ile hafif sancım da çıktı. Acaba doğumu erkene çeker mi diyorum. Endişeliyim. Bebeğiniz ve siz iyisinizdir umarım.
Eslem2112 Zozdmr01 gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲🤲bizede dua et oglusumu sağ salim kucagima alirim inşallah
Aslannnnn Zozdmr01 36 haftada sütünüz hemen geldi mi yani normalde 38. Haftada sezaryanda gelmiyor diyorlarda sizin normal olduğu için geldi galiba