Ozlemm22 29 ekimde olmam gerkıyodu 5 gün geciktim mormalde hep düzenli olurum 3 gün gecikince test yaptın evde akşam negatif çıktı sabah da kan verdim hcg 0 çıktı acaba erkenmi daha
tugcesakzci Ozlemm22 0 çıktıysa yükselme ihtimali çok düşüktür genelde 2> olan değerler geç döllenmedir ve yükselir. Ama yumurtlama gününüz ne zamandı? Eğer adete yakın dönemdeyse gecikmesi be 0 çıkması normal daha döllenme aşamasında olabilir.
Daisy0000 Ozlemm22 Olsa çıkardı canım.. 2gun gecikince test yaptım çok net çıkmıştı,betada 2024 çıkmıştı.Hakkında hayırlısı olsun, en yakın zamanda güzel haberler al inşallah 🌿
tugcesakzci Ozlemm22 yok canım yükselmez o zaman daha 15 günden fazla geçmiş üstünden. 10 günde döllenme gerçekleşiyor sen Bi doktora görün yüksek ihtimalle adet söktürücü verir
nzlbrn Ozlemm22 geç yükselme değil de geç döllenme oluyor ovulasyonun 15inde olduğuna eminseniz negatiftir kanda 11 günde falan yükseliyor çünkü